דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך לחיוך מלא 

מאת    [ 31/01/2011 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2074 פעמים ]

מי לא מכיר את התחושה שלא נעים לחייך חיוך מלא? שפת הגוף עלולה לפרש חיוך חלקי שבו לא רואים את השיניים כחיוך לא מלא, לא אמיתי משום שאינו מכל הלב ולא נחשפים בו שיניים. אך לא תמיד הסיבה היא משום שהחיוך אינו מכל הלב, אלא משום שמי שמחייך לא מרגיש בנוח לחשוף את שיניו. יישור שיניים – חיוך בלב מלא יישור שיניים הפך להיות מאוד פופולארי, יותר ויותר אנשים החליטו ללכת ולחייך בלי להתבייש לחשוף את השיניים. התהליך של ישור שיניים הפך לפשוט יחסית עד כדי כך שאפילו אנשים מבוגרים יותר פונים לאורתודנט על מנת שיעזור להם להגיע לחיוך המושלם. ניתן למצוא כל כך הרבה שיטות להשגת המראה של חיוך מיליון הדולר, נכון שזה לוקח קצת תזמן, אך בסופו של תהליך מתקבל חיוך יפה וניתן לחייך בלי בושה, מכל הלב.

אורתודנט ליישור שיניים

חשוב לזכור כי התהליך של יישור נעשה אך ורק אצל אורתודנט, גם אם אתה מאוד סומכים על רופא שיניים שמטפל בכם שנים רבות, אם אינו מוסמך באורתודנטיה אל תפנו אליו לצורך טיפול זה., חשוב מאוד לעבור את הטיפול אצל מי שהוסמך לכך. תמיד ניתן לבקש המלצות ממכר או לפנות למרפאה פרטית או של קופת החולים, אך חשוב לפנות לאדם שזהו תפקידו והסמכתו.

יישור שיניים – ללא טראומות

אם בעבר אורתודנט והליך יישור השיניים התחבר לפלטה המתכתית שהכרנו עוד בהיותנו קטנים עם הרסן המאוד לא אטרקטיבי, הרי שכיום קיימות שיטות רבות ליישור שיניים שכמעט ואין נראות, זו הסיבה שגם בגיל מבוגר אנשים בוחרים ליישר שיניים. ילדים בבית הספר נוטים לצחוק על ילדים עם פלטה והחוויה של יישור שיניים הופכת להיות טראומתית אצל רבים, על כן כדאי לעתים לשקול להשקיע מעט יותר כסף, מלבד שלא להשאיר טראומה לילד או לעצמנו.

שיטות באורתודנטיה

תחום האורתודנטיה כאמור התפתח המון בשנים האחרונות ומאפשר למטופלים לעבור יישור שיניים ולסבול קצת פחות במהלך הטיפול. בעבר היה מאוד ידוע הטיפול בעזרת טבעו מתכתיות והרסן וילדים רבים יכולים לספר כי הטיפול השאיר בהן טראומות מסוימות. כיום קיימות שיטות רבות שהופכות את הטיפול לנסבל ואף לבלתי מורגש לעין. יש שיטת יישור בלתי נראית שהופכת את הכל לפשוט וקל יותר. יש גשרים שקופים ופלטות שיושבות מאחורי השיניים כך שמי שמסתכל לא רואה ואינו שם לב כלל וכלל. הטיפול כיום התפתח עד כדי כך שרבים המבוגרים אשר פונים לאורתודנט על מנת ליישר את השינים בגיל מבוגר יותר. התקדמות התחום בשנים האחרונות הפכה את הטיפול לפופולארי בקרב כל קשת הגילאים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב